Presentació del llibre "Alimentació i nutrició a Catalunya: industrials, productors i científics"

Institucional  -

El Centre Català de la Nutrició i l'Associació Catalana de Ciències de l'Alimentació, vinculats a l'Institut d'Estudis Catalans, han promogut i editat el llibre "Alimentació i Nutrició a Catalunya: industrials, productors i científics", que recull una bona part del llegat que entorn del món alimentari ens han deixat empresaris i investigadors, en forma d'aliments de qualitat, marques reconegudes i coneixements de les relacions entre alimentació i salut. Aquesta obra és fruit de la col·laboració de periodistes, historiadors, empreses i professionals relacionats amb el món dels aliments i el seu impacte en la societat.

La presentació del llibre tindrà lloc el dia 7 de maig de 2019 a les 17.30 h a la sala Pere i Joan Coromines de l'Institut d'Estudis Catalans, carrer del Carme 47, 08001 Barcelona.
En cas que esteu interessats en assistir, us preguem ho confirmeu a l'adreça electrònica secretaria(ELIMINAR)@ccniec.cat