S'obre l'inscripció al projecte Demola

DEMOLA és una plataforma d'innovació oberta i cocreació en la que hi participen universitats, empreses i entitats públiques que veuen valor en aprendre i integrar noves metodologies d'innovació i cocreació per resoldre i explorar reptes reals de futur. Els estudiants, de manera conjunta amb empreses i entitats d'I+D+I, desenvolupen nous conceptes, productes i serveis d'aplicació a la vida real.

Per a la present temporada hi ha quatre reptes en els quals pots participar (veure imatges inferiors), les inscripcions són obertes fins el 5 d’abril.

Per a més informació podeu contactar a través del correu anna.segarra(ELIMINAR)@demola.net

<!--[if--><!--[endif]--><!--![endif]--><!--![if--><!--[if--><!--[endif]--><!--![endif]--><!--![if-->