Altres notícies

Tauler d'anuncis

Ajuts del Programa Cicerone 2019 - Pràctiques de laboratori d'estiu en el CNIC

Estudiants  -

El CNIC ofereix als estudiants de Màster la possibilitat de realitzar pràctiques de laboratori durant els mesos d'estiu.

El propòsit d'aquesta convocatòria és apropar la recerca biomèdica als estudiants universitaris perquè puguin escollir més adequadament la seva orientació professional i la possibilitat de desenvolupar una carrera científica en el futur.

El Programa consisteix en beques d'estiu per a la realització de les pràctiques i en l'assistència a seminaris sobre recerca biomèdica organitzades pel CNIC.

Termini d’inscripció: fins el 10 de maig de 2019

Els alumnes de la Facultat de Química que obtinguin una beca s’hauran de posar en contacte amb l’Oficina de Suport al Deganat de la Facultat (deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat) per tal de tramitar el conveni preceptiu entre el CNIC i la URV.

A més, l’estada en pràctiques només es podrà fer fins el 31 d’agost de 2019, data en que acabarà el curs acadèmic 2018-19.

Elements relacionats