Altres notícies

Tauler d'anuncis

Convocatòria de beques de doctorat del Programa INPHINITE Retaining de la Fundació LaCaixa

Estudiants  -

La Fundació LaCaixa té oberta la convocatòria de 30 beques de doctorat dins el Programa INPHINITE Retaining per a joves investigadors de totes les nacionalitats per dur a terme estudis de doctorat en qualsevol disciplina i en qualsevol universitat o centre de recerca d'Espanya o Portugal.

Beneficiaris:

-persones que compleixin amb els requisits per accedir al doctorat i matricular-se d'estudis de doctorat en el curs: 2019-2020

-que no hagin estat matriculades anteriorment dels estudis de doctorat que sol·licita

- que hagin residit o dut a terme la seva activitat principal a Espanya durant més de dotze mesos en els tres anys immediatament anteriors a data de tancament de convocatòria.

- Els candidats que obtinguin una beca hauran de cursar el doctorat en una universitat o centre de recerca on no hagin cursat anteriorment estudis de grau o llicenciatura.

Duració màxima: 3 anys

Dotació: tres anualitats de 34.800 euros.

Tancament de la convocatòria: 27 de febrer 2019

Per a més informació veure les bases de la convocatòria en el document adjunt