Descomptes en transport públic del Camp de Tarragona

Benvolguts / benvolgudes membres de la comunitat universitària,

Sabeu que tots els membres de la URV podem obtenir un 10% de descompte* en el transport públic si ens movem pel Camp de Tarragona?

Aquest descompte s'aplica al preu final dels títols integrats T-Mes, T-50/30 i T-10/30 d'una, dues i tres zones dels municipis del Camp de Tarragona, i inclou el bus interuniversitari que uneix els campus de Tarragona i Reus.

Per poder gaudir-ne heu d'adreçar-vos al Centre d'Atenció al Client de l'ATM, a l'estació d'autobusos de Tarragona. Heu d'acreditar que sou membre de la URV presentant el carnet universitari i us entregaran una targeta personalitzada de transport. Els primers 2.500 usuaris de la Universitat podran disposar de la targeta, que té un cost de 3,5 €, de forma gratuïta.

Gràcies per utilitzar el transport públic! Millorem la mobilitat i fem la URV més sostenible!

* El descompte s'aplica segons el nou conveni URV-ATM Camp de Tarragona. El percentatge de descompte podrà variar en el futur en funció de la disponibilitat pressupostària.