PMF-PIPF - Programa Martí i Franquès d'ajuts a la investigació - 2016

Benvolguts i benvolgudes estudiants de màster,

Si esteu pensant a iniciar-vos en la investigació i matricular-vos en un doctorat a la URV, us informem que s'ha obert la convocatòria per a la contractació de Personal Investigador Predoctoral en Formació (PIPF) 2016  dins el Martí-Franquès Research Fellowship Programme, Attracting the best scientific talent to Southern Catalonia.

El termini de presentació de les sol·licituds acaba el 13 de juny de 2016, a les 13:00 h. Per a més informació, podeu adreçar-vos a la pàgina web del Programa Martí Franquès.

Un cop hagueu revisat la convocatòria, si teniu preguntes podeu adreçar-les a l'adreça electrònica marti.franques(ELIMINAR)@urv.cat o trucar al telèfon 977559522.

Esperem que aquest informació sigui del vostre interès i us animem a continuar la vostra formació a la URV.

Elements relacionats