Altres notícies

Subprograma

Actuació

Objecte

El CNIC ofereix als estudiants de Màster i dels últims cursos de carreres universitàries relacionades amb la biomedicina, la possibilitat d'entrar en contacte amb la investigació biomèdica i completar la seva formació a través de la realització de pràctiques de laboratori durant els mesos d'estiu.
El propòsit d'aquesta convocatòria és apropar la recerca biomèdica als estudiants universitaris perquè puguin escollir més adequadament la seva orientació professional i la possibilitat de desenvolupar una carrera científica en el futur.
El Programa consisteix en la realització de pràctiques de laboratori i en l'assistència a seminaris sobre recerca biomèdica organitzades pel CNIC.

Beneficiaris/àries

Estudiants universitaris de Segon cicle i Màster.

Publicació

BOE 53 (01/03/2018), pàg. 15766

Termini

06/04/2018

Fitxa actuació

Documentació

Bases de convocatòria

IMPORTANT:

1. Tot i que a la convocatòria s'indica que les pràctiques es poden fer en un període comprès entre l'1 de juliol i el 30 de setembre, a la URV els convenis de pràctiques només es poden signar fins el 31 d'agost, data en que acaba el curs acadèmic.

2. Les bases estableixen l'obligatorietat de signar un conveni i el seu annex entre el CNIC i la URV abans que l'alumne s'incorpori a les pràctiques. Els estudiants que hagin estat acceptats per a realitzar una estada en pràctiques cal que contactin immediatament amb el Deganat de la Facultat de Química per tramitar el conveni (deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat).