Grup de recerca de la URV busca estudiant del Màster en Nutrició i Metabolisme per contractar durant uns mesos

Grup de recerca de la URV busca estudiant del Màster en Nutrició i Metabolisme amb estudis previs en nutrició i/o dietètica per contractar durant uns mesos i amb possibilitat de continuar amb estudis de doctorat. Aquells interessats han d'enviar la següent documentació a master.nutricio.metabolisme(ELIMINAR)@urv.cat abans del 31 de maig indicant el tema "Grup de recerca URV":

• Certificat acadèmic personal o Suplement Europeu al Títol on constin les assignatures cursades, amb les qualificacions i el nombre d'hores / crèdits de cadascuna d'elles així com la nota mitjana de les assignatures superades.
  • Currículum vítae.