XV Jornada de Actualización en Nutrición-Encuentros para profesionales

La XV Jornada de Actualitzación en Nutrición-Encuentros para profesionales de la Universidad de Navarra es celebrarà a Pamplona el 26 de febrer, divendres, sota el títol "REINVENTARSE EN TIEMPOS DE COVID-19".

El programa aprofundirà en com els professionals estan adaptant el seu treball, tant en consulta com a col·lectivitats, a la situació de pandèmia actual i com aquesta, està produint canvis en els hàbits alimentaris. La Jornada inclou a més un Show Cooking on es presentaran estratègies culinàries davant situacions de pèrdua de gana. La conferència de cloenda serà a càrrec de la Dra. M. Dolors Ruiz López, Catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de Granada

Com a novetat, enguany la Jornada se celebrarà en format WEBINAR, tot i que hi haurà 60 places en format PRESENCIAL que s'atorgaran per rigorós ordre d'inscripció. La confirmació de la plaça presencial es confirmarà via correu electrònic.

accés PROGRAMA

accés INSCRIPCIÓ

Per a qualsevol dubte o aclariment a l'respecte pot posar-se en contacte amb nosaltres a través de:

jorn.nutricion(ELIMINAR)@unav.es

Jornadas actualización nutrición 2021