Convocatòria de beca predoctoral a la Unitat de Nutrició Humana de la URV

La Divisió de Nutrició Humana, de el Departament de Bioquímica i Biotecnologia, a la Universitat Rovira i Virgili (http://www.nutriciohumana.com/), i l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili estan buscant un/a estudiant predoctoral perquè apliqui a una beca en el camp de l'Epidemiologia de la Nutrició en el context de dos projectes diferents: PREDIMED-PLUS (prevenció amb dieta mediterrània) i LEDFERTIL (Lifestyle and Environmental Determinants of seminogram and other male Fertility).

El/la candidat/a seleccionat/a ha de tenir un grau en Salut Pública, Epidemiologia, Nutrició i Dietètica, Biomedicina o altres títols relacionats de ciències mèdiques. Es necessita una qualificació final de grau superior a 8.2 (imprescindible). Si us plau, absteniu-vos de presentar-se a la convocatòria si no teniu aquesta qualificació. Per obtenir la beca, el candidat ha de ser acceptat en un programa de doctorat o tenir un títol de màster.

Els sol·licitants han d'enviar una Carta d'Interès, un currículum vitae i una còpia de les qualificacions del Títol a unitatnutriciocv(ELIMINAR)@gmail.com (att. Nerea Becerra-Tomás, RD, PhD) abans de el 17 de juliol de 2020.

Veure més informació sobre la beca en el document adjunt