Beca predoctoral en el camp de l'epidemiologia nutricional (URV)

La Divisió de Nutrició Humana del Departament de Bioquímica i Biotecnologia, a la Universitat Rovira i Virgili (http://www.nutriciohumana.com/), i l'Institut de Salut Pere Virgili estan buscant un estudiant predoctoral perquè opti a una beca en el camp de l'Epidemiologia de la Nutrició en el context de l'estudi PREDIMED-Plus.

El nostre grup de recerca lidera un projecte finançat a nivell nacional destinat a avaluar l'efecte d'una intervenció intensiva de pèrdua de pes, basada en una dieta Mediterrània hipocalòrica, la promoció de l'activitat física i suport conductual sobre esdeveniments cardiovasculars; en comparació amb un grup de control que rep atenció habitual, inclosa la recomanació de seguir una dieta mediterrània sense restricció energètica i sense cap consell per augmentar l'activitat física. La variable principal d'aquest assaig és una combinació d'esdeveniments de MCV (mort cardiovascular, infart de miocardi no fatal i accident cerebrovascular no fatal), però també determinarem altres esdeveniments secundaris relacionats amb l'obesitat i la síndrome metabòlica i factors de risc intermedis.

El candidat seleccionat ha de tenir un grau en Salut Pública, Epidemiologia, Nutrició i Dietètica, Biomedicina o altres títols relacionats amb les ciències mèdiques. Es necessita una qualificació final de grau superior a 8.0 (imprescindible). Per obtenir la beca, el candidat ha de ser acceptat en un programa de doctorat o tenir un títol de màster. Es considerarà l'experiència prèvia en epidemiologia nuticional i el domini de l'anglès. També es consideraran publicacions, articles, assistència a congressos i altres mèrits. La automotivació, la independència i l'actitud de treball flexible i la capacitat de motivar els companys de treball s'avaluaran positivament.

Els sol·licitants han d'enviar una carta d'interès, un currículum vitae i una còpia de les qualificacions del títol a nerea.becerra(ELIMINAR)@uv.es (att. Nerea Becerra-Tomás, RD, PhD) abans del 30 de maig de 2020.