Conferència "La metabolòmica, una eina per a la recerca en oncologia"

La Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i de les Terres de l'Ebre reemprèn per segon any consecutiu el cicle de conferències el Càncer al segle XXI, una iniciativa començada l'any passat amb motiu del vint-i-cinquè aniversari de l'entitat. Enguany, la Lliga realitzarà 3 noves conferències en el marc del càncer i la societat, abordant temes d'interès tant per a pacients com per al públic en general.

El dijous 21 de novembre a la sala d'actes del Col·legi de Farmacèutics de Tarragona a les 18.30 hores tindrà lloc la conferència "La metabolòmica, una eina per a la recerca en oncologia". Aquesta conferència serà impartida pel Sr. Francesc Xavier Correig, Catedràtic i docent del Departament d'Enginyeria Biomèdica i d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica de la URV.

En totes les conferències es proporciona certificat d'assistència als estudiants que hi participin i hi assisteixin.

Pòster conferència