VI Trobada Solidària. Aprenent a menjar sa

Lloc: Col·legi Oficial de Metges de Barcelona
Pg. Bonanova, 47 Barcelona
Horari: 08.30 - 14.15 h

Durant la trobada farem un recorregut per les diferents tendències en alimentació infantil en diferents edats, així com l'alimentació en situacions especials on tenir en compte diferents particularitats.

Comptarem amb la presència de la Sra. Ada Parellada, del Restaurant Semproniana, que ens farà una demostració de com fer atractiu el menjar als nens i nenes.

Aquesta trobada s'organitza amb la intenció de visibilitzar l'Obra Social de la Fundació Hospital de Nens i obtenir fons pels diferents programes, basant-nos en continguts científics i de qualitat preparats i exposats pels nostres professionals. L'aportació mínima que es demana és en concepte de donació i podreu demanar el certificat corresponent.