La Jornada se celebrarà a les 9:00 hores a la sala Àgora del CosmoCaixa Barcelona (c/Isaac Newton, 26, Barcelona), es desenvoluparà en castellà i l'assistència serà gratuïta. Està organitzada pel Departament de Salut i l'Associació Bioinformatics Barcelona (BIB).

El gran augment del volum de dades biomèdiques arrel dels avenços tecnològics suposa una gran oportunitat per avançar cap a la medicina de precisió, però suposa també un gran repte ja que requereix un canvi de paradigma en la gestió i l'anàlisi d'aquestes dades: el Big Data i la Intel·ligència Artificial.

Història clínica electrònica, dades òmiques, dispositius electrònics, quines dades podem utilitzar? Com hem de preparar-les? Com pot la Intel·ligència Artificial ajudar en la presa de decisions mèdiques? Pot un algoritme identificar tumors? Quin impacte tindrà la Intel·ligència Artificial en la medicina del futur?

En aquesta jornada, professionals de l'àmbit de la intel·ligència artificial exposaran sobre els reptes i les aplicacions de la intel·ligència artificial en la pràctica clínica, des d'aspectes generals com l'obtenció i preparació de les dades o tipus d'algoritmes que poden ajudar en la presa de decisions, fins àmbits més específics com l'anàlisi d'imatges mèdiques o el processament del llenguatge natural.

Inscripció obligatòria i gratuïta, en el següent enllaç: http://bit.ly/JornadaIASalud

ActeJornada "Intel·ligència Artificial en Salut: de la Recerca a la Pràctica Clínica"
Data: dimecres 19 de juny
Hora: 9:00 h - Registre a partir de les 8:30 h
Lloc: CosmoCaixa Barcelona - Sala Àgora
Adreça: c/Isaac Newton, 26, Barcelona.