Final del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts"

La final local del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts" es farà dimarts 30 d’abril a les 10h a la Sala de Graus de l'ETSE/ETSEQ. Doctorands i doctorandes de la URV han d'explicar la seva recerca en un monòleg davant del públic i en no més de 4 minuts. Hi podeu assistir com a públic i veure en directe els monòlegs dels sis doctorands i doctorandes que es disputaran el pas a la final catalana.

En aquest procés de selecció la URV premiarà els tres primers classificats de la fase final amb 750, 500 i 250 euros respectivament. La persona que quedi en primera posició serà qui representarà la URV al concurs interuniversitari que organitza la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), i que tindrà lloc a Barcelona al juny. A la final catalana s'atorgaran tres premis a les millors presentacions, dotats en 3.000, 2.000 i 1.000 euros respectivament.

Els sis participants s'enfronten al repte d'explicar la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts en un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general.