Beca de col·laboració específica per donar suport al manteniment i actualització del sistema de gestió de la qualitat dels grups de recerca de la URV

Avui s'ha obert la convocatòria d'una beca de col·laboració específica, per al curs 2016-17, per tal de donar suport al manteniment i actualització del sistema de gestió de la qualitat dels grups de recerca de la URV, basat en la norma ISO 9001.

Els alumnes que poden optar a aquest beca han de complir dos requisits:

1. Han d'estar matriculats en alguns dels ensenyaments de Màster següents:
  2. Màster en Begudes Fermentades
  3. Màster Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica
  4. Màster Enginyeria de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial
  5. Màster Enginyeria Química
  6. Màster Formació del Professorat d'ESO i BAT, FP i Ensenyament d'Idiomes: Especialitat  Tecnologia
  7. Màster Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (IMP)
  8. Màster Nutrició i Metabolisme
  9. Màster Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular
  10. Màster Tècniques Cromatogràfiques Aplicades
  11. No poden ser alumnes de nou ingrés (segons normativa URV, han d'haver estat alumnes de la URV)